| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
| 2006 年 3 月 6 日 星期一 |
 | |
| 雨天 |
今日唔係.....係琴日開始我到而家都未訓過!!!真係好開心呀!!琴日同左好多人出街呀!!有我老婆豬喇!!
bobby喇亞姍喇重有一個好大佬嫁.....亞威...佢呀...要我地等佢.....買333.....等左佢好耐囉...真係好想x佢囉
真係佢個星星佢月亮太陽....唉!!之後我地行左一陣商場.....嘩好多野行....不過都係好悶呀.......行左一陣之後
就去左餐廳到........飲野吹下水.........就係咁........咁就過左好耐^^...我同老婆豬玩寫字哈哈!!真係寫左好多野
!!之後我地就係觀塘散...正番我同我老婆豬....我梗係送佢番屋企......到左喇....好鬼耐真係....唉玩到唔知時間
|
| 刊登時間︰2006-03-06 11:10 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|