|
dreamhouse
|
|
暱稱: 小馮 性別: 女 國家: 香港
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2005 年 5 月 20 日 星期五 |
 | |
每個人都有煩腦
只係每種煩腦都唔同
感情? 家庭? 事業? 學業?
負擔? 責任? 包袱? 幸福?
放遠 渺小
今日又俾t話我係數死,連小學生架數都唔識計,仲問我會考點解會攞到c,一定係俾錯分數,我都唔知點解會咁架,一將d單位換來換去,我就搞到亂晒,以前都計過好多次,佢教我果時就識就明,但係下一次若再變一變,我又唔知點計la,點算ya,who can help me? I don't take the mistake again.
|
| |
| Possted︰2005-05-20 06:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 5 月 19 日 星期四 |
 | |
今次返大陸,見番我两個初中果時架同學(mei同敏),mei原來畢左業都有两年了,無見敏架時間仲耐,應該有四年了,佢靚左好多,mei就無咩變過,不過就越來越瘦,佢話因為做野好辛苦,日日都要OT.mei十月結婚了,問我返唔返去飲佢果餐,仲叫我做姐妹,果日傾左好多野,好似返番去讀書果陣.係傾偈架過程中發現左d野,mei以前係一個好有理想架人,同我地講話以後要做咩,但係果日佢就成日同我地講嫁左之後就可能唔做野.而敏以前同一般女仔差唔多,有一份工做就ok,但宜家佢越來越有目標,同我地講以後要做咩.佢地好似两個人調換左咁,d感覺有少少怪怪地,係唔係就來結緍架人會係咁架,咁顧家,可以為左屋企放棄自己架事業? |
| |
| Possted︰2005-05-19 01:53 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 5 月 18 日 星期三 |
 | |
琴日好開心呀,收到蛋治架電話,好耐無同佢傾過電話la,差唔多有一年無見佢,同佢傾左好多野,好似番到去讀書個時咁,仲記得我地一齊讀中六果時玩大富翁,好開心,lunch同放學時都會留係學校玩,宜家都好想再同佢地玩,但係宜家大家都好難湊到時間,佢同我講話好想去燒烤,其實我都好想去,之前因為咳有得燒都唔敢食,雖然宜家都未好番晒,但係都想去架.我個同事同話講話我病過之後把聲好似細路女聲,我唔制ya. |
| |
| Possted︰2005-05-18 02:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 85 | » |