係4號個日都冇咩野做~都係反左教會咁ga姐~同佢地一齊 靈修 ccc之後就去食野lu~...嘩 我仲記得...食到我爆口咁制...辣到我..d米線....太可怕啦....
5號lu~好yeah~今日唔洗反 美容所以唔洗咁早起身~之後12點睇高達~好睇!!!之後~未食左dd野就反 小組lu~~....但係我本身係要早d反去抄歌紙.點知去到 荃灣先記得我冇帶結他...仲要係組長問我.我先知....慘慘慘...."""咁算啦反到去未盡力問人借lo~""都好彩 最後都借到..讚美主 (不過唔係我借個wo~"ha)之後齊人就出去小組lu~真係要 感恩 嫁 因為冇落雨 有地方去小組~正!!之後玩~唱歌~聽話語~之後我同阿泰就分享~.............過了一會兒 反教會~今日講個d野呢~有dd悶啦~但係都幾好嫁講d野~c_c"之後去食野lu~~係食野ga過程中~我為左d少事唔係幾開心啦~ 但係冇事lu~ 哈利路亞 之後食完野就去左 m記啦~~@@"本來都冇諗過~但係一講起~就係m記度上堂lu~好yeah~又可以上堂~正!!再過多一陣~就同組長一齊反屋企....月聽佢講野我就月黎月唔開心~..真係見到佢好辛苦嫁.成日為左我地lee班野...何止佢阿傑都一樣ga應該...真係難過.......我又唔知點做好wo...只係知道狂 祈禱 幫佢嫁渣...但係行動反面都重要嫁...我真係好想幫佢地...願 主 ga平安 恩惠 祝福 都常在佢地當中 a man
|