星期6
今日就係堂慶啦...好緊張呀..因為我著左西裝呀.唔知有冇人笑呢...好驚...一落街個陣...d人d眼光....嚇死我..
~~~~~~~~~~~經理~~~~~~~~~~~~~~
之後去到大會堂度..我地幾個人係度玩行天喬~勁搞笑...之後又比人望住...突然覺得幾醜下...之後就勁影相~
之後好多人都黎齊lu~...個個都話我同平時唔同左好多~哈哈 多謝!!!之後又係勁影相~真係好難得~之後入場lu~................9周年堂慶正式開始..................正!!!之後完左lu~就落黎見到格黎組個小明明佢地~就同佢地影相啦~之後lee d時間都係係度勁影相啦~~~haha~又同左emily~琴~coco~小魚~平~音~等等.....好開心呀!!!!!!
之後就出去自己組 祈禱 lu之後就小區影相~小組影~~~開心死~!!!!!之後就同小組行左陣~最後都係冇去食飯就反屋企lu~之後就同左個姊妹傾左一陣心事~真係覺得佢好慘...但係我深信 主 一定幫佢ga~!!!讚美主 !
(@@記得send反d相比我睇呀!!!!!)
|