Yeung《生活日誌┘﹏└
《神》常與我們同在!!!!
dreamming514
暱稱: 羊咩咩
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
hello
9月2堂慶day
好亂的一天
去完camp的日子
家day
文章分類
全部 (34)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 8 月 6 日  星期日   晴天


高興!心情好好day 開心 分類: 未分類

嘩哈哈!!!!今日一起身又係到左食飯時間~之後就玩電腦然後~haha就 靈修 左陣勁開心lo~haha之後就食得夜晚lu~...早呢~haha"

之後~未慢吞吞咁去換3出街去睇佢地足球比賽~阿泰 同我講話 8點半~我8點10先去到~嚇死幾驚開始左...好彩唔係 原來8點半係集合...走左個陣見到 angela~之後就入去球場~之後我問踢幾時有人同我講話9點.....點知又唔係...係9點半...~大係都係覺得9點個場 女子足球好睇d姐~幾搞笑~但係佢地個個都好勁!!好努力咁去踢!再加上~佢地都踢得勁開心~c_c"v 但係我冇睇哂全場~~踢到下半場就同左 阿高b 一齊去左m記買野飲~佢就真係又高又b~haha之後反到去~完左~~

之後到我地小組踢啦~~~嘩嘩嘩!!好鬼死勁~個個都~阿傑 利害tim la~一個轉身一踢~入左~woho 讚美主~@@"睇到我眼花咁制!"之後休息個陣見佢地反黎囉水飲...佢地d汁呀....嘩....阿傑個d汁.....真係唔似汁...多到..(油雞立<=係唔係寵物小精靈入面個隻叫油基立)之後到左10點但係場波未完~就話要散場..可能太夜掛~所以下半場要下次先睇到~~!!"希望可能win啦~哈!!!

之後就走人啦~成組人同其他組d人行呀行...行到分開哂..一d又話走一d又唔知去邊.搞到我真係唔知跟邊邊行...好亂...就同左個令仔坐小巴落去...之後落到去等埋其他人~就去食野lu~好個令仔一個餐兩份食~浪漫到爆啦~..唔記得左我之前有冇試過....haha"之後仲同左個 睇落去個樣好身高都係大過我ga~但係個年齡係細過我ga弟兄傾計........其實我一直都以為佢大過我....之後文進佢地又黎到~就一齊~食..一齊傾...最後食完就走人反屋企lu~ha幾開心呀 今日過得~當然仲有 與我們同在啦~   哈利路亞

 




訪客留言 (返回 dreamming514 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]