咁今日一早就比小魚個電話整到起左身lu~(我叫佢咁做ga)因為佢今日生日呀嗎~就同左佢啦~音~蟹~嘉 去唱k啦~好開心呀~不過唱到有d唔係好舒服lo....ha~唔緊ga咁之後就走人~去左影貼啦~wo~ho!之後蟹佢地有要事要走先~得反我地3個~就去左打機啦~用左好多蚊~o~"...從未試過.....之後以為今日星期2要去個個義工聚會啦...如果唔係中心打黎我真係以為今日..嫁 好彩唔係姐.搞到5點半就反左教會...好早~個陣真係超級眼訓....唔知點解好累...之後就等同導師去 靈修 啦唔知點解...真真真係好累好想訓~入去個陣....但係一打開 聖經 同佢地一齊靈個陣 就冇左lee種感覺~係醒左好多嫁咁之後就同佢地講反話原來我搞錯左唔係今日去聚會~ (比我我都唔想去臥會啦~反教會好得多~)咁就開始7點半祈禱會lu~正呀!!d歌又好聽wo~好激呀 今次都~ha!之後10點左右先完wo~
咁之後未同左佢地去食飯lo~....講起食飯就真係...好心比文進食個 魚肉嫁啦..佢又...食到....唔知點講好..e......!!之後走人lu~....佢又教識左我一d野啦~令我明白到......之後反到屋企~未同阿哥打機lo~哈哈!正~讚美主
|