wo~ho 今日一起身~食得飯lu~好好食...之後就d教會朋友黎我屋企度玩啦...本身真係諗住比佢地睇電影嫁..但係...算啦...~之後我就同阿泰~黃君~大宛睇個個 隱形鬥室 其他人呢就係出面玩ps2~""之後~5點幾~走人我都走埋~陪阿黃君去食野~之後就送埋佢地走~之後我就去葵芳~同阿媽阿爸食飯~""之後文進打黎 我叫佢同我一齊 靈修 佢話遲d打比我~wo"唔知幾時打呢~" 但係我自己都可以睇ga姐~ 哈利路亞