Yeung《生活日誌┘﹏└
《神》常與我們同在!!!!
dreamming514
暱稱: 羊咩咩
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
hello
9月2堂慶day
好亂的一天
去完camp的日子
家day
文章分類
全部 (34)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 8 月 12 日  星期六   晴天


^_^v day 驚訝 分類: 未分類

星期6

咁因為琴日夜訓ga關係呢~今日係唔想起身ga~但係冇法啦~因為12點有高達睇呀嗎~haha咁就起身啦~高達好睇~正!!之後就整好自己個look"就早d反教會lu~咁因為諗住早少少反去係諗一諗今日要講ga野ga~但係點知反到佢組長打比我問我幫唔幫到佢抄歌紙~咁我未ok左LO~ccc

咁之後反到去∼之後諗住睇下有冇識GA人係個電腦個度叫佢∼編出黎啦∼點知係冇GA∼...知後好似見唔到人識人係度LO~嚇死我呀~不知幾驚呀...好彩見到高B渣....之後叫佢陪我入去同工房度囉d廢紙出黎啦(其實都唔算係叫佢陪嫁...因為去到個陣我就企左係出面..驚入去會比人話~得阿高B係入面幫我搵~之後好彩又有阿君係度~囉左比高B~之後佢就比左我LU~ 讚美主 ~...嚇得我呀...驚驚...真係唔該哂佢地呀~之後出到黎阿sak同阿cool反左黎~幾早下~咁未同佢地一齊lo~之後係出面坐~佢地就係度休息/玩psp~我就係度~抄野啦~之舌抄呀抄~抄呀抄~阿cool話幫我抄wo~ 好感動呀!!之後原來係唔夠紙抄ga~我就自己一個人大大膽膽咁走左入去囉廢紙啦~冇人話我wo~woho 下次都唔驚lu~真係要感恩!!之後係叉唔多d人反哂黎lu~...之後見到阿蟹同埋好似係小魚黎ga....同左阿蟹say hi~但係小魚好似見唔到我.___."雖然人齊但係要等到3點鐘先有房用~~..."

之後入房啦...之後有人打比我..係hidy...問我地係邊小組~...原來就係佢.....最遲.."!之後就一齊玩啦~咁之後唔知點解...阿tom丸唔知係唔係唔開心...玩得超激(其實唔係好識講佢點...用個激字啦)掉個小麵包超人掉到整親人...嚇死我....睇到jenny隻腳同阿金個肚都覺痛...(=oo+講笑姐~阿金個肚睇唔到...)之後組長就同佢去到傾計~我地就再係度玩~d game~幾好玩呀...之後阿泰輸左(有心要佢輸ga啦haha)就比我地~掉背隻啦~嘩哈哈!!之後~玩完個個心情平服反起黎~就開始 祈禱 敬拜 啦好好聽呀~d歌真係...之後就到左 話語 ga時間呀~....之後就到我之前要諗ga~講野時間啦....都唔知話好定唔好~又比佢地改左個花名~但係講a man個陣又勁超開心wo~ 讚美主

之後就到5點鐘 崇拜 啦個個人好搞笑呀~超正呀~覺得今日ga 崇拜~(不過每星期6ga 崇拜 都一樣咁ok~ga)但係之後~話同旁邊個個講野個陣~阿tom丸都仲係唔係好happy 咁之後完左lu~就去食飯lu~去大排檔食~好食d 之後仲同左佢地成班一齊玩左d小遊戲好開心呀~食完走人~去左沙咀個球場度玩~勁開心...佢地叫左我出去玩個轉呀轉..轉到我暈.....之後走人lu~散lu~個人仲暈暈地~個頭有點痛.....

之後反到屋企~就睇加旋同最遊~正!!但係仲有dd頭痛啦~唔知咁樣會唔會暈到見到 耶穌 呢~haha 哈利路亞




訪客留言 (返回 dreamming514 的日誌)


dreamfish080 於 2006-08-18 03:49 PM 發表:
>.<我見到你架..你抄緊野a嘛唔通我去個度煩你咩>.<你唔好成日夜訓a~會變熊貓架kk~xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Posted at 2006-08-19 11:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



WING 於 2006-08-13 11:31 PM 發表:
E..好傷心呀>/\<我都好想去番小組!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

點解傷心ga.....你唔係有反小組ga咩...係唔係因為你要去練舞呀~唔緊要ga~
我地知你真係有心想反~嫁~唔洗咁傷心啦~只要你係真係想~神 一定會係你身邊同你一齊~ga 神 就係我地保持關係ga橋樑^^你知道嗎!?我知你會明白ga~
Posted at 2006-08-17 11:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]