你有無試過無野做時、答車途中、臨訓前構思一個故事?
你有無試過構思完o既故事會將佢以小說/漫畫形式output出黎?
唔知呢種行為係唔係「藝術家」o既行為,自己就覺得無乜咁特別。
不過我的確問過好多人,佢地o既答案係「無」。
我覺得創作一個故事幾有意思丫,有時睇完套好o既電影、動畫、劇集,
都會以果個劇本做覽本諗一個「外傳」,都好好玩。
會唔會因為唔係人人都能文擅繪,個故事唔output出黎等於白做,
所以索性諗都唔會諗?
我一諗到個好好o既故事就會寫落黎,以好簡單形式寫左好多劇本,
故事題材有校園、愛情、武俠、科幻、搞笑乜都有,以短篇為主,
深信有朝一日得閒o既時候會將佢畫出黎。
|