句句疾住晒好好玩咩?有無諗過人地落唔到台一定會有條刺? 比你贏左又點?多個仇家好咩?處處樹敵好開心? 唔知d人有心定無意,不過咁o既溝通方式恕我不敢苟同! 真係唔小心失言一次,都要收手啦,連續咁去就肯定唔比面! 好熟又唔同講法,不過呢種人我唔會同佢friend得去邊。 我從來都唔鐘意寸人,要開玩笑一定會以當時人以外o既野黎講。