雖然搵到一份理想o既工作,但係食唔住份工。
又換新凳、換新電腦,不過都無歸屬感,feel到坐唔長。
首先,錯在一番工就咳足一個月,錯失建立形象o既社交黃金週,
一個正常香港人o既心態,同你三唔識七,真係個個都聖人咩?
咁咳法當然會對你有戒懼之心驚被傳染。
印象分大打折扣,衰運囉,病呢d野邊個想假?
同個同事傾左4個鐘電話,先知原來仲有第二個原因,
話說前公司都有個同事又叫elaine(9月29日誌都有講),
我係facebook出post笑舊同事畫d野kai(我不嬲都係咁)
點知細ken唔知從咩途徑刮我facebook想起我底,
(有幾個方法,係G-zone個group或emi、tsuki共同朋友)
咁arm比佢見到呢個post,forward比呢個elaine睇。
跟住幾個月黎呢個elaine(上司)都對我黑口黑面,
憎一個人o既時候,佢做d乜野都睇唔順眼架啦。
又話我唔聽命令嫌三嫌四,其他同事求名節保身疏遠我,
一齊排濟我,個雪球就越碌越大,跟住連份工都無埋。
真係好小氣囉!因為d咁無聊o既原因向我復3個月仇,
所謂最毒婦人心就係呢d,你第一個月炒我我都無咁興丫。
有機會解釋咩?無架!呢d野收收埋埋都係我離開左先知。
如果我無frd底,或許永遠都唔會知件事o既真相。
正所謂facebook害人不淺,經過今次o既教訓我信晒啦。
一個細ken,暗戀elaine想要係佢面前做d野討佢歡心,
呢個社會就係咁黑暗,唔一定係你做錯d乜,
有人會踩住你個頭為左上位,有人會為左d雞毛小事致你於死地。
最後,亞亮(老細)都同我講「你係做得野o既,
不過係有人唔想你留低,呢個唔係你o既錯,
就當拍拖咁,分手無原因架,你o既離開都係公司o既損失」
條氣順番d,勿論老細係真心定場面語,
都炒人咯,想炒咪炒囉,仲洗乜同佢客氣?
今次堅傷心,如果前公司果d低薪高工時o既爛工,
炒左都唔會有乜感覺。
衣家份工論工資、工作時間、地段都相當理想,
仲要對住d一向有興趣o既Game,先黎炒。
elaine、細ken,你開心啦!令人失業好有滿足感啦!
鬼唔望你地有朝一日都係比人陷害保唔住個飯碗!
|