對上果次係三重芝士系列, 再對上就係三文魚芝士系列, 今次加粟米汁就黃金芝士系列, 老實講粟米汁同芝士唔係咁夾, 一個甜甜地一個咸o既, 不過又未至於有違和感, 但有得揀我寧願佢走粟米汁。 整體黎講都very good, 都係果句,芝士+煎雞無得輸! 好食過佢原配果D燒汁多多聲! 早排推出過一兩個奇怪系列, 令我都無乜幫襯吉野家好一兩個月, 衣家出番芝士就必定多多支持, 希望佢快D將芝士變做長期供應啦~