今日係隔離建築公司o既啟市春萌,
佢地就好啦今日先番一放放9日,
由於佢地都係響我地個pantry擺,
所以我地公司員工係可以痴飲痴食。
呢個春茗規模比上星期五果個豪得多,
上星期五只係叫左幾盆餸菜,
呢次就十幾盆餸不突止仲有廚師註場,
又係拎親D三文魚刺身出黎比人秒殺,
D人一夾夾幾塊,緊係啦食呢個最化算,
又貴又唔飽又好食,緊係有幾多食幾多。
不過今朝都係食左燒賣先出門,
所以續戰力打左個折扣,食得唔多...
飯後佢地又玩D飲酒遊戲贏左有錢,
我滴酒不沾最憎呢D飲酒活動啦~


右邊果盤啤酒炸魚柳...點解一D啤酒味都無o既?
仲有D沙律醬任掘 XD
|