唔做兩個禮拜生意重新開張啦, 格局上無乜分別,整左等如無整, 最覺係換左D誇張o既木紋檯, 感覺上仲污糟D,純色檯咪幾乾淨, 仲有加裝左電子number顯示牌, 咁就唔洗係咁叫號碼,如果去左廁所, 錯過左佢叫號碼都唔知自己碟野出左未。 呢個系統樓上間美心一早就有啦, 不過裝個顯示屏洗唔洗兩個禮拜呀? 唔覺有新淨左,之前亦唔係殘舊丫, 總之就係多餘,D大財團就係咁用錢法? 以其浪費金錢去裝個無分別o既修, 不如D野食平D好過啦。