枝牙刷唔知用左幾耐,都無計過... 今朝開左枝新牙刷,特地出個帖記低。 枝牙刷背有粒粒軟膠, 睇個包裝好似話刷牙時順便刷埋條利掛? 不過有牙膏泡沫濃罩住,舊膠唔覺有用, 完全遮閉左軟膠果種黏啜o既特質。 今日仲換埋枝新洗頭水,特此一記, 順便睇下枝洗頭水可以用幾耐。