因為長期有濕疹纏身,所以下定決心戒蝦,
睇下會唔會有好轉,一直以黎唔算餐餐食蝦,
但食o既野間中少不免有幾隻蝦,例如:
楊洲炒飯、星洲炒米、炒麵、天婦羅蝦等...
其實以上菜式響我心目中蝦先係主角!
由上年大約聖誕期間開始到今日都禁食蝦,
(春茗被迫破戒因為無其他野擺得入口咁濟)
咁我早午晚餐可以食o既總類又大打折扣,
響大快活叫個蝦仁炒蛋,都只係用蛋送飯,
食剩D蝦響個碗,其實我又何嘗唔痛苦呢?
睇住咁好食o既蝦響眼前但克制自己唔食得。
目前身上o既濕疹的確有顯著o既壓抑,
雖然仲有痕癢但未至於之前會痕到R損咁煩。
今日響日星飯堂叫個好耐都未食過o既星米,
心諗都係食剩D蝦,哈,點知佢個星米無蝦!
以前o既我一定會話搵笨、偷工減料(28蚊)
衣家就正合我意可以一滴不留咁食剩隻碟,
唔洗暴殄天物浪費食物丫嘛。
|