兩個月前仲吐糟話無線正常size齋keybroad難搵,
點知今日就買左呢套無線細size keybroad mouse set,
因為部surface pro3囉,以為用佢個touch screen操作晒,
好多野係做唔到o既,例如個螢幕鍵盤無print screen掣,
仲有打字就遮住半個畫面,轉換中英文數字都好唔寧活,
某d hotkey例如Alt+F4或Alt+Shift+Delete都應該o禁唔到,
用手指或筆去click野都唔多靈敏,尤其手指o禁d細icon,
經常o禁錯隔離,睇youtube想交叉個廣告可能會變click左,
所以完全唔用滑鼠鍵盤操作windows呢樣野目前係唔可行,
最起碼要操作d複雜野或要用快d點都要有番滑鼠同鍵盤。
由於部surface pro3只得1個USB插位,
如果要同時插mouse同keybroad就局住買1set,
考慮到日後作畫會將部機同鍵盤擺響空間有限o既電腦檯度,
反正呢部野唔打算用黎打online game,所以諗住買細鍵盤,
放工又唔記得響觀廣買,變左只能響新居樓下d電腦舖買,
呢間野居然無賣logitech mk230(細keybroad+mouse套餐)
明明周圍d腦場都有好易搵架?大o既鍵盤滑鼠組就有囉,
細o既仲有隻rapoo牌o既,盒面都標榜電池come用,
好,就買黎試下,終於唔係logitech啦,要價268蚊,
其實睇番佢logitech另1產品,都比灣仔d腦場貴50蚊以上,
擺明食水深架啦,如果唔係貪就手出1趙灣仔應該慳50蚊,
就係懶得出灣仔,又想聽日放假有得用,呢50蚊豪比你啦!
衣家就係用緊surface pro3同呢隻rapooc鍵盤打呢篇日誌,
手感無乜特別無乜好講,F1至F12都係無分隔,
不過prints creen掣唔洗o禁實Fn掣呢樣贏晒logitech k230,
同埋不論鍵盤定滑鼠都留個空位比你插番粒USB感應器,
唔洗用完周圍hea驚你整唔見?but我都長插響surface度啦。
|