中美貿易戰已經打左1排,不過雙方停戰90日,
但係早幾日特朗普突然宣佈加徵中國關稅,
呢獲可能又令人民幣跌價,之前都試過咁樣,
只要人民幣跌先制衡關稅o既加幅打番個和。
本來唔關我事,但係我就係有個人民幣戶口!
其實都唔係我開o既,係親戚將d錢放響果度,
只係帳戶係我個名,但人民幣跌仍然係心痛,
點解響停戰期間唔果斷將d錢轉晒做港幣先呢?
雖然唔係咩野大數目,都等同我幾個月糧架。
身邊d朋友都覺得人民幣唔會點跌,
甚至覺得遲早會升番,唔洗急住放,
呢d講法亦係令我無轉番做港幣o既原因之1,
明明我又唔係專家亦無咁好心機經常去銀行,
真係唔想玩外幣,如果再有出現停戰期之類,
呢次我肯定要將人民幣換晒做港幣唔傾!
就算之後人民幣會升番我都無所謂,
總好過衣家跌要勞氣,唔玩就乜都唔洗煩。
|