| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 5 日 星期四  |
2009-11-05  |
分類: 未分類 |
今日番學玩煮飯仔~
對朕尼講係一個極大挑戰~
要我入廚房?~緊係無可能~
~我最勁咪係餐肉公仔面~
人地叫我請佢食~我都驚毒死人~
LUNCH食左一半~上到去比班餓鬼食埋令一半~
唔...........
我好想知我驚咩?但係諗唔到~
心裡不安既感覺愈來愈重~ 杞人憂天嗎~?
希望依幾日可以開開心心~
|
| 發表時間:2009-11-05 08:33 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2009-11-04 |
分類: 未分類 |
唔.....怕凍多過怕熱~其實2樣都唔怕~
因為太凍怕起唔到身~以後一定要11:00訓~(希望啦~)
今朝去M記諗住HEA下~見到有新包~買左個試~
唔.........OK既~個板燒包~
不過杯奶茶..........算
唉~ 一番到學校就慘啦~炒I.H <-----全F.最低應該係朕~
我諗作文同數學~應該唔夠拉I.H~
唯有下次努力D.......
記得灰心唔可以太耐~再為此唔開心都無用~
如期意志消沉,不如放寬心情~ |
| 發表時間:2009-11-04 08:57 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
凍死啦~  |
分類: 未分類 |
考完試~真係幾好~
音樂堂......算啦~我都聽唔明~
~又要係唱歌同埋樂器攞分~
中文作文~唔錯 (篇文吹得太感人啦~連自己都想喊~)
今日LUNCH......比人搶檯
~唉~ 點解要趕我走........
去MAKE UP TEAM~攞左個蘋果食~好食~
放學...........
之後打波~=口= 點知~唔夠腳~
啊的永遠是對的~保重身體啦朋友仔~
|
| 發表時間:2009-11-03 06:46 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 2 日 星期一  |
| 考完試~ |
分類: 未分類 |
今日考完試~
唔多民族(小數民族)......秦始皇係虎門銷鴉片......林則徐殺左努爾哈赤~(白痴~)
gag......
放學同幾個FD出去TST唱K~其實真係遠左D
~隻隻歌都唔識唱~(字幕追得好辛苦~)
成班友係到"讀"歌詞同埋"叫"歌詞~
幾好玩~
總覺得有D美中不足~可能人小掛
....................... |
| 發表時間:2009-11-02 08:10 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 30 日 星期五  |
| @@ |
分類: 未分類 |
今日好似已經考完試咁~
中文又係咁,開學大贈送啊?~會唔會淺左d?
比75分鐘我地做,我地全部人30分鐘已經訓晒~
chem(唔睇好~無串字)
一放學就去玩~
之後番屋企沖涼~出尼食野~
都HEA左幾耐~
分開左之後,去寶康同Ronald,jose打波~ |
| 發表時間:2009-10-30 06:27 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 24 | »
|