"有意花不開`無心花滿枝" 迪
Never Give Up~!!
啊"的"永遠是對的
[email protected]
dy0393
暱稱: D.Y
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
MUSIC
eingzone.com
最新文章
2012-06-17
努力~溫書`
2011-11-23
2011-11-21
2011-03-02
文章分類
全部 (117)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 117
留言總數: 427
今日人氣: 1
累積人氣: 6813
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 5 日  星期四   晴天


2009-11-05 鬱悶 分類: 未分類

今日番學玩煮飯仔~

對朕尼講係一個極大挑戰~

要我入廚房?~緊係無可能~

~我最勁咪係餐肉公仔面~

人地叫我請佢食~我都驚毒死人~

LUNCH食左一半~上到去比班餓鬼食埋令一半~

唔...........

我好想知我驚咩?但係諗唔到~

心裡不安既感覺愈來愈重~ 杞人憂天嗎~?

希望依幾日可以開開心心~

發表時間:2009-11-05 08:33 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 11 月 4 日  星期三   寒冷


2009-11-04 分類: 未分類

唔.....怕凍多過怕熱~其實2樣都唔怕~

因為太凍怕起唔到身~以後一定要11:00訓~(希望啦~)

今朝去M記諗住HEA下~見到有新包~買左個試~

唔.........OK既~個板燒包~

不過杯奶茶..........算

唉~ 一番到學校就慘啦~炒I.H <-----全F.最低應該係朕~

我諗作文同數學~應該唔夠拉I.H~

 唯有下次努力D.......

 

記得灰心唔可以太耐~再為此唔開心都無用~

如期意志消沉,不如放寬心情~

發表時間:2009-11-04 08:57 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 11 月 3 日  星期二   寒冷


凍死啦~ 傷心 分類: 未分類

考完試~真係幾好~

音樂堂......算啦~我都聽唔明~

~又要係唱歌同埋樂器攞分~

中文作文~唔錯   (篇文吹得太感人啦~連自己都想喊~)

今日LUNCH......比人搶檯

~唉~ 點解要趕我走........

去MAKE UP TEAM~攞左個蘋果食~好食~

放學...........

之後打波~=口= 點知~唔夠腳~

 

啊的永遠是對的~保重身體啦朋友仔~

 

發表時間:2009-11-03 06:46 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 11 月 2 日  星期一   晴天


考完試~ 分類: 未分類

今日考完試~

唔多民族(小數民族)......秦始皇係虎門銷鴉片......林則徐殺左努爾哈赤~(白痴~)

gag......

放學同幾個FD出去TST唱K~其實真係遠左D

~隻隻歌都唔識唱~(字幕追得好辛苦~)

成班友係到"讀"歌詞同埋"叫"歌詞~

幾好玩~

總覺得有D美中不足~可能人小掛

.......................

發表時間:2009-11-02 08:10 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 10 月 30 日  星期五   晴天


@@ 分類: 未分類

今日好似已經考完試咁~

中文又係咁,開學大贈送啊?~會唔會淺左d?

比75分鐘我地做,我地全部人30分鐘已經訓晒~

chem(唔睇好~無串字)

一放學就去玩~

之後番屋企沖涼~出尼食野~

都HEA左幾耐~

分開左之後,去寶康同Ronald,jose打波~

發表時間:2009-10-30 06:27 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]