| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 8 日 星期四  |
| 2009-10-08 |
分類: 未分類 |
聽日就水運啦~
慘啦~又7點鐘~!!
今日藍社好多野做~
啦啦隊好叻叻~
4點9先走人~(鬼叫佢地汁得咁慢~)
去M記坐到~
番到屋企隻腳勁傷~諗起今日點解比人搞成咁~
~又多左條傷痕~
|
| 發表時間:2009-10-08 07:41 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 7 日 星期三  |
2009-10-07  |
分類: 未分類 |
今日幫藍社做野~
獎品~雞腿一隻~
拿住塊野(藍社大口仔)~跑上跑落~(比人見到勁唔好意思)
又買竹~又貼野~
得番TONY同埋LOUIS陪我~去M記~
小明係M記食食下野~提起左D傷心事~
係M記坐坐下~比MsWong,輝哥同珠姐~趕我地番屋企~
今日大哥生日~7點幾要去食飯~所以唔番住~(因為我要去攞位T^T)
八哥~原來我錯怪左你~好抱歉~!! |
| 發表時間:2009-10-07 10:49 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 4 日 星期日  |
中秋~同埋星期日  |
分類: 未分類 |
中秋好好玩~
(不過朝早就慘啦~有去既人應該明白~)
同上年J班去晒寶康玩~(唔齊人)
勳爺最煩~遲到左成個鐘~
同J班玩完火之後,到TERRY佢地玩~
唔記得係勳爺講定TERRY講~死企街~
之後全世界追住^勳^打~跟住變左玩捉~
玩捉果陣~KAKA坐左係到~反而無人見到~ 最後LOUIS最強 ~
其他都唔知飛晒去邊~勳爺唔夠TERRY跑
玩完就去左超市買~卡牌~
番去公園果時~啊KI~子亨~高佬,佢地終於到~ (有D人買左火,但係無盒燒~ )
玩到無晒氣之後~同J班一齊走左~
星期日~~
去德福打完機~去葵芳睇大帝~
去果陣有D唔開心~
去到葵芳見到CCC坐係旁邊~幾開心~好多野講~
睇左個半鐘就完左~(CUT左好多段)都幾好睇~ |
| 發表時間:2009-10-04 08:54 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 1 日 星期二  |
開學啦~~  |
分類: 未分類 |
9月1~仲未識應到咁早起身~~~
成個暑假無野做~等番學....
不過依家功課未做~等死....
當我知到左班主任係邊個~心情直插谷底~!!!
我果班識既人無10個~個個識既都係之前同學/同學會既人!!
選主席~班長~無人做~!!! 唉~我果班都好被動(好聽既話)
今日比人捉頭髮~我覺得捉我出尼個老師有問題(唔響名~)
我咁叫做長頭髮~~好波~!!!我出到尼個個O晒~幾個老師都O埋~
Mr CHAN仲問我做咩事出尼~!!~唉唔通連個天都唔鐘意我?
咁我諗我以前先叫短頭髮~! |
| 發表時間:2009-09-01 10:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 9 日 星期日  |
動漫節09  |
分類: 未分類 |
今年動漫節好多野~睇~
真係好多野睇~影左成800幾張相~
 
今年模型展~最衰係影唔到Lister個作品

不過今年戰利品太小~ 唔好怪我~真係無咩想買~

|
| 發表時間:2009-08-09 11:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | »
|