迷失世界~

2010 年 6 月 5 日  星期六   晴天


2010-06-05 分類: 未分類

金日10點幾去到濕地義工簡介會,等完d人黎點名之後....

就入左去濕地坐..(我見到個講師都幾似教旅遊與款待個位老師)

分完組之後....

一開頭問左我地三個問題

義工的定義?

點解要黎濕地做義工?

做義工要有咩裝備?

講完一大輪之後..

食飯...(俾左$30買左個唔飽ge飯)

2:00到就去番個室到講濕地的知識

3:00幾有d導師帶我地走左一轉(遲d我都要去帶團走一轉,我覺得有小小似導遊)

我覺得個導師唔單止知識好,講解詳細,仲幾風趣下(條友講到仲勁過生物老師,如果佢做我老師,我會接受到囉)

之後行完,就解散

金日個行程都ok,唔怕悶,雖然講知識到有小小上堂feel,但絕對唔係通識feel

等我exam完先再去做義工

如果有興趣可到濕地公園個網報名

http://www.wetlandpark.com/tc/volunteer/ind_programme.asp

有興趣的可留言,你地去完簡介會之後,可以一齊去做義工

 

 

 






訪客留言 (返回 e010031 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]