今日7點鐘就起左床lu~~
因為0900要去沈香林上C.M.T,,,
o個個導師講d野超悶,
又搞gag wo,,,
跟住上到1230就放lunch"""
我食左個炸醬面,
好好味!!!
去到1700就放學la!!!
但係跟住就要去學琴lu~~
2000先至番到屋企,,
支力死我lalalala!
(p.s.爸爸聽日就要去西藏la,仲要1去就去20日,得返我同媽咪,但係希望佢可以安全番黎la)