| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 12 日 星期一  |
| 2009-01-12 |
分類: 未分類 |
:)屁屁生日快樂!!!!!
聽日考埋數學就考完la!!!!^3^
呢幾日都無野值得記,,,
不過我忽然好鍾意個隻"崖上的波兒~~
佢真係超可愛!!!!
個首主題曲好好聽呀""
我會多d打qooza ga la!!!!!
|
|
|
Just walk here 於 2009-02-04 09:51 PM 發表:
甘耐刀5寫第二篇GA.....HA HA..你估下我係邊個呢......P.S.我一定5係死肥牛..
|
|
|
牛 於 2009-01-24 05:02 PM 發表:
我成日cm俾你......你刀5cm俾我既.......!!!!!我下次5cm la.....
|
|
|
牛~ 於 2009-01-13 01:47 PM 發表:
cm cm for tisu!!!!!!!!!!!!
|
|
|
`,膠布-33-!! 於 2009-01-13 01:35 PM 發表:
1 了 ? 多謝你` =] comment ;>
|
|