生日到la!!!
今日1早就出左尖沙咀既美麗華食buffet,
食到"濟"左
肚dum都突左出黎lu~
跟住去左元朗既Lasomiddle,,
爸爸買左1個細袋同埋隻錶俾我,,
琴日d眼淚都係抵既^_^"
1(p.s d相聽日先post la$$)
2(p.s今日又有好多人同我講生日快樂la~~多謝...mammy,,daddy,,kai+yiu,,牛牛,,+2,,呀楊,,屁屁,,miss,,同甜甜)