唉.. 好頹. 話說我已經等佐2年 = =' 等佐咩2年?
咪係等個畢業禮lor. 唉 e+?!
最衰都係個仆街h1n1 . 畢業禮無. 算.夏令班無. 都算.. 連畢業晚會都唔比我地?! 吾通最未少少初三回憶都唔比我地?!
d人問我. 我等佐2年. e+無佐 係咩感覺?! 我都唔識講?一個字"頹"丫-,-
三丙同學.
本來以為鐘可以同你地相處多一段時間?
但係e+?
可能 我地下年已經唔同班. 過吾同ge班中生活
但係唔緊要.
3年之後我地右係會聚埋一齊@@ 千奇唔好唔記得我wo.
放心. 我都唔會唔記得你地..
我會記得 係初三呢一年. 我地班中ge每一個人 每一件事.
由一開始我地唔識., 直至我地最未一次bbq 當中每一件事 我都會記得嫁^^
唉.. 例牌d講一句.. 今年 我真係好開心. 多謝你地ge照顧! 希望你地唔會唔記得我^^
p.s[ 有咩活動 記住叫我./3
|