紅b的日誌
°+* 純屬友誼...?z{'
在感情+"*關係裡..沒有輸和贏**╮只有┐°+只有愛與不愛*﹏~w-ff *||[▋沒有 °*期望﹍便沒有*°+失望.."?
__▃**不知不覺〞愛上你 ˇ°*}?}
eanwsd
暱稱: 紅B
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
伐嬋姐給羅雞^^
勁舞團
超好笑....x)
21號係我學校既聖誕...
中2左一個人~!!
文章分類
全部 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
我的bb仔
日誌統計
文章總數: 5
留言總數: 6
今日人氣: 4
累積人氣: 215
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 26 日  星期四   陰天


勁舞團 驚訝 分類: 未分類

今日....班d同學問我有冇玩勁舞團? 我話有玩呀....佢地仲問我幾lv bo..\=-

我話做咩事呀?? 佢地話想同我玩勁舞團..... 我心諗:有冇咁好人呀....同我玩@@

佢地仲問我幾時同佢地玩呀....我話我個電腦玩唔到,so要去 fd屋k玩囉'

佢地仲話你玩個時....call我啦 我會同你玩架?

我話好呀.....-\=' 好煩呀佢地.\/. 比佢地煩死啦?






訪客留言 (返回 eanwsd 的日誌)


啊魚 於 2007-04-27 10:39 AM 發表:
我來了!日過得很平凡呢!悶死人了!升中的日子一日比一日接近-------又會代表甚麼呢?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇錯呀....我地係要升中學...但係我地要比d心機呀><
為左大家我地要加油呀.\/.  唔好比人see小我呀 係咪呀...
Posted at 2007-04-27 10:56 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]