真係話咁快就兩個月,咁就UT,書都未教好,又要好似上年咁逼住咁溫
英文我又唔掂,中文我又唔掂,通識唔洗講tim,所以你都咪話唔驚,中史都係!
至於商科...唔知點講咁
依兩個禮拜好忙,多左功課,雖然我都係hea住黎做,睇黎我都要開始溫書..