今日係我上補習班第一日,,8點起左身,之後食埋早餐就出去了...約10點先搵車答,但係無神神唔記得要搭咩車...諗住打俾阿媽先發覺我無帶電話,,,,咁我咪去d鋪頭借電話黎用囉,借完之後先知要搭6號c...重時搭到中途,無 神 神~塞車呀頂...搭下搭下肯定過晒時遲到>_<"最終我都無遲到...但...去到果度既職員話今日個Miss病左,所以無返...之後我就打俾果度管我既人"查力"...佢同我講個Miss無返,,佢10點鐘打左俾我,諗住同我講今日唔好返去...之後佢係咁同我sorry,唉-0-要怪就怪我點解唔記得帶電話呢=)"
還記得岩岩18歲,,阿媽帶我去澳門賭場見識下,又俾左1千蚊我去果度玩...我就羅100蚊出黎買大細,,重記得我果時買大...點知勁唔好彩囉,買大細唔係大既話實係細架啦...點知係"圍骰"...Fuck you pk on99<<中"圍骰"既概率超高!起碼過2xx%,,妖>_<重有一次18歲過左2個月,去換成人身份證,搵完咪去左我樓下間機鋪囉,點知難得一次差人查牌...去左成年第一次係樓下機鋪查...依家今次第一日上補習班既堂miss就無返.........我18歲真係好灰呀-0-"真係超級難忘既經歷..."
頭先又去樓下機鋪,見到唔係成日落黎打鼓既高手,佢係我眼中第一個打鼓最勁(我果間機鋪),,我打完一首歌果時佢聊我傾計@o@之後重大家傾談打鼓心得...我樓下加加埋埋係我眼中有5個強者...岩岩同我傾計果個係第一個勁人,,我亦都識埋第4個果個西裝友(應該19歲到),,其他我就唔識佢地....................而我就係果5強入面既[3甲],,呵呵...今日終於打到91級了,,開心>口<"
|