愛 加 愛 等於 非常愛
愛 減 愛 等於 從頭愛
愛 乘 愛 等於 無限愛
愛 除 愛 等於 唯一愛
 
 
2008 年 11 月 21 日  星期五      晴天 
煩煩煩
分類: 心情日記 
發現時間:2008-11-21 08:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

1 個人根本吾開心得幾耐..

今日down 爆..

心情暴起暴跌咁..

超辛苦..

 

 

或者Lam Wing 講得岩..

有時有d 野1 個人去付出系吾夠..

但... 至少要1 方肯付出呢段感情先可以維繫''

既然大家都吾想就不如算..

或者有d 野吾諗清楚根本吾知自己既去路;

不過吾知點解,, 我諗左咁耐仲系處於混亂狀態..

尋日我仲好堅決架..

但到左今日又吾知自己想點..

要好好諗清楚1 d 都吾易..

 

 

唉~ 聽日又要操

由焦操到晚.. 焦九晚五牙 T^T

後日又大會操-0-

都系焦九晚五囉吾該..

勁辛苦.. 又要做功課.. 又要練琴..

話我冇係女童軍付出過..

我犧牲晒我所有時間喇..

爆多功課>.<

 

軟弱牙頂...

以為自己做得出..

但系都系卡左係度..

都吾知自己猶疑d 乜..

低能婆''

明明都諗好架啦`

仲kai kai 地咁係度諗咁x 多..

我好憎自己咁...

呢排又因為好多野煩爆左超多粗..

又要用幾多日子去戒?

 

 

今日我媽咪打俾我都有d 愕然..

不過知佢冇咩事都放心`

我真系吾知佢幾時會番黎..

其實基本上佢都冇得番黎;

我牙爸都吾俾佢番..

夜晚都要鎖個開吾到防盜鎖..

我好憎佢牙 屌

佢走就好啦, 要我媽咪走

講真.. 宜家俾面佢講句'' 牙爸''

我吾幾時會係佢面前爆發.. 爆粗..

 


 
 
2008 年 11 月 20 日  星期四      清涼 
番屋企啦..
分類: 心情日記 
發現時間:2008-11-20 06:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

其實你地個個都知架..

系得我1 個吾知姐..

吾使扮到乜都吾知喎..

 

 

或者明天會更好..

 

我真系攰喇..

乜都吾想理..

只系我媽咪番屋企已經足夠...

你咪理個賤人啦..

我最愛系你 最需要你..

我為左你喊左咁耐..

只系想你番屋企..

 


最新文章
blog
訪問
愛你很值得. 只是該停...
曖昧
都話吾游水
文章分類
全部 (356)
100 問 (3)
心情日記 (336)
心理測驗 (1)
星座 (6)
歌詞分享 (6)
未分類 (4)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 356
留言總數: 261
今日人氣: 3
累積人氣: 7212
網站連結
尚無任何連結
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930