|
|
2008 年 11 月 21 日 星期五 晴天
煩煩煩
1 個人根本吾開心得幾耐..
今日down 爆..
心情暴起暴跌咁..
超辛苦..
或者Lam Wing 講得岩..
有時有d 野1 個人去付出系吾夠..
但... 至少要1 方肯付出呢段感情先可以維繫''
既然大家都吾想就不如算..
或者有d 野吾諗清楚根本吾知自己既去路;
不過吾知點解,, 我諗左咁耐仲系處於混亂狀態..
尋日我仲好堅決架..
但到左今日又吾知自己想點..
要好好諗清楚1 d 都吾易..
唉~ 聽日又要操
由焦操到晚.. 焦九晚五牙 T^T
後日又大會操-0-
都系焦九晚五囉吾該..
勁辛苦.. 又要做功課.. 又要練琴..
話我冇係女童軍付出過..
我犧牲晒我所有時間喇..
爆多功課>.<
軟弱牙頂...
以為自己做得出..
但系都系卡左係度..
都吾知自己猶疑d 乜..
低能婆''
明明都諗好架啦`
仲kai kai 地咁係度諗咁x 多..
我好憎自己咁...
呢排又因為好多野煩爆左超多粗..
又要用幾多日子去戒?
今日我媽咪打俾我都有d 愕然..
不過知佢冇咩事都放心`
我真系吾知佢幾時會番黎..
其實基本上佢都冇得番黎;
我牙爸都吾俾佢番..
夜晚都要鎖個開吾到防盜鎖..
我好憎佢牙 屌
佢走就好啦, 要我媽咪走
講真.. 宜家俾面佢講句'' 牙爸''
我吾幾時會係佢面前爆發.. 爆粗..
|
|
2008 年 11 月 20 日 星期四 清涼
番屋企啦..
其實你地個個都知架..
系得我1 個吾知姐..
吾使扮到乜都吾知喎..
或者明天會更好..
我真系攰喇..
乜都吾想理..
只系我媽咪番屋企已經足夠...
你咪理個賤人啦..
我最愛系你 最需要你..
我為左你喊左咁耐..
只系想你番屋企..
|
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 178 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|