|
|
2007 年 12 月 21 日 星期五 晴天
2007-12-21
今日係 Christmas Party
個個都知
最開心係可以 wear 便服
一開始果兩堂
上堂
之後
去 hall 聽野
超悶 = =
小息之後又係去 hall
去睇野
都 ok 啦
最衰係超遲放
食 lunch 果陣
啲人之前就訂左麥當勞
但係我冇訂
我諗住去買野食
點知咁遲放
我都冇食野
幫啲人派完野食
就食左啲薯條
同埋
詩詩生日
訂左個蛋糕
食左小小咁囉
打左鍾
就開始 party
本來都冇野
啲女仔唱歌
之後邀請楊老師唱
唱完
叫左34號出黎扮 miss kwok 講野
笑死我
冇幾耐啦
就食甜品同零食
我又冇食到
所以宜家超肚餓
果個咁既梁+銘
佢溝左杯野俾我 drink
用 Cream、可樂、雪碧溝的
超難飲
佢同黎天諾都有飲
不過佢地飲完話肚痛
我就冇事
唔知點解呢
食完就 play game
好無聊
我講過我係男仔果 team
我冇play game
because 啲 game 好無聊
冇玩到
咁我一路都係 eat 薯片
唉
都幾開心
之後
玩到尾段
火雞好似嬲嬲地
我唔知
佢就叫我地歸位
之後就講左幾句野
班左啲獎
就幫人搵野
話唔見左隻手指
我冇心情
就冇幫手搵
搵到一半
唔搵 lo
之後就散左
本來我諗住去 re-quiz
點知就唔 re
咁我就去左同詩詩、溫倩盈、RR 打排球
好好玩
不過成日打到人
啲人超無奈咁盯住我地
哈
之後見到火雞同青蛙
冇幾耐佢地就 go away
我地打到差唔多 6:00 pm 左右
就 go away 2
其實今日總括黎講
都幾好
最唔好就係 play game 果 part
超無聊
先玩左一個遊戲
唉
不過都算啦
宜家唔舒服
唔講住
88
|
|
2007 年 12 月 19 日 星期三 晴天
2007-12-19
唉,
宜家聯歡會同啲男仔一組*
我諗都會幾好掛*
唔知呀*
宜家好嬲*
某某人都痴痴地*
(某某 = 兩個人)
冇野好講*
如果想知*
可以問下我*
=============================
(補充)
Miss kwok 講得岩*
電視劇往往都會被美化*
‘惡作劇之吻’係其中一個例子*
邊個可能真係會咁??
邊有人真係會搵到自己真愛?
就算有*
都係少之有少*
要搵到一個真正愛你既人*
根本就係萬分之一既機會*
唔係咩?
真係好難......
口講就係愛*
愛完之後*
又係分手,又係結束*
有幾何係可以天長地久*
點會真係天荒死老*
一句‘我愛你’,‘永遠愛你’......
呢啲說話見人講得多*
但係咪一定做得到??
如果愛真係咁偉大*
就唔會有咁多人離婚*
到底愛係乜野?
‘愛’一個字可以代表啲咩?
愛一個人*
係咪真係可以付出一切?
|
« | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | ... | 178 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|