|
|
2008 年 7 月 9 日 星期三 微雨
2008-07-09
今日1番去就去Hall
4社合作既Drama-0-
睇完之後就到果個..Project Learning匯報...
悶到嘔-___-'''
又得我1個..
SaSa, Aileen Hon同NatNat都去左接待..
我隔離系晴,,
佢匯報果陣ZZZ`
完左就系ReCess`
得果1陣+__+
之後就系DanCe ExPo,,
d 人跳舞超勁..
有1間超無聊`
佢表演果陣我ZZZ左`
之後校長送紀念品,,
以為系d 咩好野la
點知原來系1間屋-___-'''''''''
我超無奈'''-_-
放左學`
去睇''殘酷1Dance''決賽`
初級組有2E, 2C,1B
1B個音樂shot shot 地..
如果吾系都OK`
最後2C贏..
但系我覺得吾應該佢贏`
佢跳果個超無聊`
2E好過2C lor,,
高級組有4D, 3E, 之後果兩班吾記得
4D 超好睇牙!!
贏左``
我都估到架喇..
最鍾意果Part系,,
鍾XX出黎果陣`
佢著紫色果件衫..
串緊紅色同藍色lor'''-__-
我覺得``{{
超好笑~
贏左``
哈哈~~
真系好好睇架!``
完左之後`
佢地3個去左慶功`
又得番我1個T^T
去左沙田買野`
theN barK Hm,,
|
|
2008 年 7 月 8 日 星期二 時晴時雨
2008-07-08
焦早..
番到學校..
就準備去科學館,,
上車冇耐`
miss Kwok 無啦啦講我成績d 野..
搞到我喊-0-
喊到落車..
1路, SaSa都冇乜同我講野..
因為我喊緊, 佢都知道我吾開心
所以由得我喊`
不過有d 吾好意思`
我叫佢同我1齊坐`
點知搞到佢咁悶...
之後`
去到科學館都幾好玩`
玩果個鏡,,
勁好玩..
去到某個地方
見到班男仔`
佢地想嚇我同SaSa~
但系嚇吾到``
其實..
去到科學館~
由開始到走`
大家1齊玩`
我都好開心架..
但系之後miss Kwok俾個成績我地睇..
即刻成個人down晒..
其實我預左架啦..
但系吾知點解都會喊..
我真系盡左力..
我真系好大壓力..
由初初入黎..到宜家`
壓力1直冇離開過...
我攰架..
我撐吾住喇..
|
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 178 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|