|
|
2008 年 7 月 7 日 星期一 時晴時雨
2008-07-07
第1日試後活動
番到去冇幾耐`
仲好少人-0-
平時已經好多人架喇..
今日d 人吾知做乜-__-'''
1開始就上Hall聽講座`
基督徒講座-0-
以為好悶`
點知都幾搞笑`
睇佢變魔術,,
之後就有表演`
d 人超勁!!
有1個男仔都搞笑`
我同SaSa笑到shot 左`
其中1 part 系咁既`
佢變魔術`
話呢度有粒糖`
之後話:: 你地望下後面!
然後拋粒糖落台-0-
我同SaSa講..
邊個望去後面都傻既-___-''
之後系咁笑`
有唱歌有跳舞有魔術有話劇`
都幾好玩`
唱''愛在記憶中找你''果陣~
d 人超high +_____+
我超1般般`
因為今日心情有d 差..
放左學之後`
又走去沙田行`
Lam Wing 同我都要買生日禮物`
仲有Hilda 同NatNat陪,,
但系最後都冇買-0-
睇吾岩...
冇幾耐就bacK Hm`
咁又1日-___-'''
聽日仲慘`
要OuTinG..
吾想去T^T
科學館`
去過N咁多次..
咁又1日-___-'''
|
|
2008 年 7 月 6 日 星期日 雷雨
2008-07-06
今日番學校..
排舞`
諗起都嬲`
佢都痴線既..
1下又要我地跳`
1下又吾俾我地跳`
煩到嘔,,
搞到我吾想發火都要發`
系咁扯起我把火,,
咁勁牙, 就1早吾好叫我地跳啦`
你估我好得閒牙!?
激死我'''
去到5點度,
走佬啦`
仲等咩
有咩咪吾好跳lor,,
我吾稀罕`
走左去沙田`
買左對鞋`
$60'''
咁就冇左1日,,,
聽日又要番學..
仲要去聽講座`
聽基督徒講聖經-0-
超吾想-___-'''
聽完就有表演`
都好dd..
最尾竟然系Project Learning 既匯報-0-
吾使諗都知肯定超悶la+__+
期待暑假中'''
|
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 178 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|