我慢慢明白.喜歡同愛系2樣野.. 喜歡可以好多人,,但愛只系得一個 我曾經喜歡過好多人..但愛.. 其實到e+依然未搵到.. 其實都系一件好事啊;) 過去左就過去左. 應該好好放下了.. 不值得!!!我真的知道
-
無論點都好.都系一場回憶.\ 它已成過去了