珍惜只有現在我們能做到的. 我不想再為小事而吵架了. 唔會知下一秒發生d咩事. 我認有時我都有過份既時候.. 你有時做既野都好過份.. 我會唔出聲..我會唔理你. 但到最後..我都系當冇事發生.. 因為..我愛你;) 我們要幸福快樂.不要分開. 除了未來的日子,你會離開. 其實我會懷疑..真系等到嗎. 半年時間..遠距離相愛.可以嗎.. 現在放棄..我真的不想.;( 不放棄..假如到時你回來了.. 不把我記起..從此變成陌路人.. 我....會害怕..... v____v