有時候忍下又有咩所謂啊(:
我唔會放棄..因為我仲好愛你.
我唔會放棄..我明白好多人都系咁
我知道我唔會將你留住系我身邊一世.
你終於都會走..
唔好呃我喇;)呢個世界永遠都系咁.
系真系假.有誰能夠分清..
我只知所有野..真的存在過..真的開心過..
已經足夠..
LYF我愛你;)
難平衡自己 忐忑的起伏
難原諒我心 反覆的變動
這個世界真的會有一生一世嗎?;)
沒有..
事實上有多少人真的能和對方相處一世.
有始亦有終;
只要知道真的付出過真心..
就已足夠..
我不知下秒會發生什麼事..
其實恐懼常常也在我身邊.
我怕下一秒你會突然消失..
我怕..你突然離開我
現在的我..其實一點也不快樂..
但我每次和你出街.
我知道我只有笑先可以令到你快樂..
我不想你再問我發生什麼事.
我不想你問我想不想分開..
我不想你問我系唔系仲中2牙邊個邊個.
我冇啊..
就算我失去了所有野.有你就已足夠.
即使..有天你離開了
|