即使身邊世事再毫無道理
與你永遠亦連在一起
你不放下我我不放下你
我想確定每日挽住同樣的手臂;)
其實我會好珍惜呢段日子..
只要你仲系鬧我.仲會打比我..
冇啦啦發脾氣..我都會好珍惜.
我怕好快有日唔再鬧我.唔再打比我.
唔會再發脾氣..
到時好難再反去以前咁.
諗番起.如果我冇去個到..
我就唔會識到你.
我都唔知有咩好.你死都要同我一齊-0-
一個月後..我想做個個決定..
當我講完之後..我好後悔..
個幾分中..心情灰到爆
最後我都系同左你一齊;)
我記得個陣講過.我唔會後悔..
都好耐了..可能你系第2個我真系愛過既人
對上一次2年前既事..
e+攬住你..好唔捨得放手..
愛沒有一世..你都說過.
我亦唔會去恨..
只要e+仲系開心..仲值得去愛..
我已經好滿足;)
我愛你..可以番去以後咁ma?__?
|