| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 11 日 星期六  |
原來....  |
分類: 未分類 |
原來....
前幾日,我問某同學:如果我唔係到,都會玩得好開心嫁啦!佢話:係呀
我覺得我根本就唔需要朋友,我依家唔會再同人講關於我既野同埋唔會識朋友,所以我復活節番黎唔會再同人傾計 一齊放學 一齊挽 ,以後都唔會
|
| 發表時間:2009-04-11 07:06 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 8 日 星期三  |
傷心的一天  |
分類: 未分類 |
好傷心啊!!
今日超多唔開心既野,唉!今日俾人屈出貓,又俾人大(示)宣揚自己love邊個,又唔舒服,又知道原來我係全級被人認為係gay佬,仲有好多令我唔開心既野,都唔知今日發生咩事,勁傷心囉!但係好彩英文堂個陣時都有幾件令我開心既野,都冇咁唔開心..............總之今日淨係用[哀傷]黎形容今日!囧囧囧囧 |
| 發表時間:2009-04-08 11:14 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 7 日 星期二  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2009-04-07 09:20 PM |
2009 年 4 月 6 日 星期一  |
開心 or 唔開心  |
分類: 未分類 |
開心:
冇咩人話我似女仔,今日幾平淡下
唔開心:
個肚唔知發咩事,冇咩胃口
食野!仲有,我竟然唔係英文quiz考第一,做人係第一次做得咁失敗
|
| 發表時間:2009-04-06 11:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 5 日 星期日  |
無聊的一天  |
分類: 未分類 |
無聊的一天
今日成日都係屋企玩電腦,玩下玩下又好悶,都唔知玩咩好,又唔知約邊個同學落街玩唉!我既人生可能就係咁樣渡過!!!!!!!!!!! |
| 發表時間:2009-04-05 11:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|