今日又係搭11返到學校~~上課室,,早讀@@
好快過~~~之後中文堂 冇聽過書= =唔知點解唔想聽囉..
maths堂 冇做過啦又,,,同shan係到嗌交=w=
小息 落左去食面 今日個d幾好味~~呵呵
文學 對埋個ws 勁快過左~~正呀
hist ms 呂教書真係好快囉....好彩都明既..
lunch 本梨想去維園的 但隆又話想去M記喔~~
哎....就埋佢今日啦..以後要去維園了.....
返到去冇幾耐就打鍾lu 測英文listening 今次呢份又ok喔@@
我覺得....可能合格既....希望><
測完之後又落hall測綜合......真的累死..
做左千幾字= =不過唔知邊d先會岩....哎....
放學 隆陪家樂去 kf 買書@@我同景冇去=w=
返家 呢個星期冇得去自修室..日日簿課~哎
其實係唔係真係要日日努力先有好成績呢?
|