今日搭11返到學校 rinbow拎左ms梁請的野食比我地!
好味!!多謝晒ms 梁!之後早會 大檢 上游居然沒事@@哈哈
eng堂 又做listening囉....勁悶 今日師父冇返~~好快過左!!!
文學堂 交功課 好彩做左!!!嘻嘻!!琴日做得好辛苦呀~~~
小息 落左去食面 今日d面不好食>.<
地理堂 呢一課真係幾悶下 有d唔多明 我諗CE唔會出掛~~~~
maths 真係唔係講笑 教完書後都冇做過佢派d ws,,死得啦...
lunch 去左維園係 計小左我地一個餐=w=算啦~以後多d幫親佢啦xd
返到去睇手球 7a 對 7b 好似打交@@睇左陣就完lu 7a win左~~
班主任堂做中文+英文功課!!!真係就死 之後中文堂 派文 L1@@
未試過囉...完全對我失晒信心了><哎...會考點算~~~
放學!!簿文學 要扮冇松打虎!!!
本梨豐做老虎的 之後佢唔想做 我見d野好得意 我就做啦=w=
發左幾件lo 事><哎..不過都好彩完成~~哈哈~~~好熱囉攪到我!
比shan姐打呀>< 嗚....
簿完4點幾 去左買野飲 返家~聽日要中,英文統測@@ 真的煩死~
|