今日陪景買mon~千幾蚊~因為佢之前個個壞左~哈哈~依+買返佢又有得玩lu~^^嘻嘻~
今日好遲先起身~因為冇咩野睇~訓到11點幾~哈~好野~跟住食野~睇下電視~原本有gundum睇~哈哈~好野~跟全又睇啦~xx超人555~哈哈~好屎呀~咁多超人打一隻怪獸都唔多打..勁好笑~^^跟住打比景~佢話2點去wo~就2點啦~得我同銘陪佢去~因為銘要野cam~(唔知係咩咁打)咁就一齊去啦~去到x水x...買啦~買完mon就買cam~(佢地)我咩都冇買到~哈...跟住去食野~個飽好好食~^^哈哈~跟住陪去買書~a-maths~同呀影買~跟住我地同佢傾左一陣計~哎~真係慘呀佢~跟住就返左屋企了~冇野做~睇下電視咁~
|