今日19點幾就起左身~睇多啦a~跟住食野~好悶~打比景問佢今日有冇返學~哈哈~佢都冇~好野~唔洗再返了~因為我地上堂冇返~諗住miss會打比我地叫我地返~但係佢地冇打到~kukukuku.....^^yes!咁就問佢買唔買書啦~佢叫我問隆~打比隆啦就!講左一陣我話一係問埋銘佢地啦~佢地今日返學呀嗎~放左之後可以唔洗返屋企而去買書~哈~跟住銘同鍾都話去wo)~好野~約左1點係kf等~去到我最遲~keke..跟住就等埋隆啦~因為佢話我地出左佢先梨~等埋佢就去左自力買啦~點知我一本都買到......................好無奈>.<跟住勁多人係到問買唔買書wo~煩....3點去左食吉野家~我又食雞飯了~好好味~^^跟住我買3~隆同我都買左一件~哈哈~同色唔同樣~好笑~試左好耐下.....跟住行多陣隆又走左啦..次次都係咁-.-咁我地就行多陣啦~行到6點左右就返屋企了~返到去就食飯啦~冇咩胃口..食左好多野.....哈哈..好好味呀~^^
|