今日好早就起左身啦...8點....絃我比景呃左....佢話9點返學....我跟住就8點30出門口啦∼返到學...勁多小學生...好似返左小學咁-.-跟住等呀等∼一個人都冇.....我以為我遲到啦..跟住想上去睇下,氬係又唔知邊間課室...又冇帶電話...好驚啦跟住..由8點幾等到9點幾....都係冇人....之後等呀等∼呀,有個女仔返啦∼唔多記得佢個名∼佢同我講9點30先返.....勁無奈....佢話303等wo..咩上去lo∼點知去到等左一陣∼有個miss梨左∼佢比張人名表我睇∼叫我搵位坐啦..我先知呢度係的......又比人呃左......今日勁黑仔...咩事呀......哎..之後唔知d老師係到up咩∼好眼訓..哎∼放學啦∼好悶∼諗住唔返屋企住啦..點知景同隆都要返...好無奈...跟住搭bus返屋企啦∼哎∼online∼冇野做....今日好悶呀on到2點幾off左佢∼食野先∼跟住訓教∼哈哈∼好野∼訓左2個幾鍾∼好舒服..^^跟住食飯lu∼食完online,哎∼重係好悶.....
|