2010 年 6 月 16 日 星期三  |
| 2010-06-16 |
分類: 未分類 |
終於有時間打BLOG啦~
今朝早6點去左M記溫ALG,
我地7點幾走戈陣,
落緊細細雨,,
所以我地搭巴士番去,,
點知我地搭錯巴士,,
我地即刻飛的番學,,
點知番到去仲早過平時,,
然後上去考ALG,
小息戈陣,
D人挽拍紙落 " 街 "
之後就考 中文 LU,,
ALG 同 中文 都唔係幾識,,
希望合格啦~!!
我番左HM換3番補習社~!
溫左SCI 同 MATH,,
跟住就好似而家咁,,
打緊BLOG~!! = =
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
好開心丫~!
下年可以脫離補習姐姐既魔掌LU,,,
唔洗番補習社~!!!!!
|
|
|
Cavon 於 2010-06-20 01:20 AM 發表:
hahah;
|
|
|
marbm 於 2010-06-16 12:46 PM 發表:
comment 公起曬bor...
|
|
|
tmkk 於 2010-06-16 09:16 AM 發表:
公喜晒yaaaaXD
|
|
| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|