今日放學打波,,
粉聰話見到陳強行緊黎保安~
我地即時跑去廁所,,波都無拎..
跟住跑去圖書館,,超正..
跟住收到風話陳強黎到附近~~
即刻去元洲打波~~跟住華毛打比阿詹話陳強殺到來元洲
立即走走走~~之後去左7仔食野..
見到m東~佢話陳強on99咁上左去蘇屋,,正一低能仔,,,
個長沙灣咁大..你實搵唔到我地~~哈哈