尋求改變....
難道"孤獨"就是我的代名詞?!!
eddyfong
暱稱: 肥佬
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011.1.1紀念日
福州自由行..累+爽
中秋假...
發奮!!!
平安到達~~
文章分類
全部 (78)
八加一 (1)
自己 (44)
未分類 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 336
今日人氣: 78
累積人氣: 4434
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 6 日  星期一   晴天


三日三夜香港遊>< 疲倦 分類: 未分類

 7月3號...係輝同甘ge一個大日子..

最衰我ielts考試係4號朝早...

如果唔係我都唔洗咁趕住走...

慶祝就下次先補返la^^~~

講返去香港呢幾日...

第一晚過到去食完飯就去左人地屋企瞓lu...

都冇咩發生過...第二日朝日七點我地就出左門口..

要去銅鑼灣考reading, listening, writing,...一字記之曰: 爽!!

你只要出去考下d 國際ge英文試..你就知濠江ge水準有幾"高"!!

跟住走左去買嘢..行左成日...買左都幾多嘢下...由其係衫=="

第三日朝早可以瞓晏d la...瞓到九點...十點要挑鬼佬機=="..

真係一見到鬼個腦就一片空白,,,好似完全諗唔到嘢咁...

第四日要送個fd 機..佢要去台灣交流一個月..超爽...

呢幾日唔就咁就過左la...唔知做左d乜..但係好攰...

又唔知做左d乜..咁就用左成三千蚊=="...

不如下次我同埋你地去我老細個fd戈間日本料理度食啊//

超好食...又唔怕貴..草下錢la...大家..到時過到去個人會din ga^^~~

放心...我有買手信比大家ge^^~有集會ge時候我會拎比大家ga la...

希望我唔會咁快食哂la^^~~






訪客留言 (返回 eddyfong 的日誌)


waiian1110 於 2009-07-10 03:42 PM 發表:
去H.K. 又唔同我講
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你又唔問我==" 
Posted at 2009-07-10 07:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MAKIYO 於 2009-07-09 05:17 PM 發表:
我又要食..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

haha`~~遲左la...下次la^^...我今個月都仲會過去ge...到時一定買埋比你...ok?^^~ 
Posted at 2009-07-09 11:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



紫 於 2009-07-09 12:47 AM 發表:
55~~
我地都好耐無見~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



eddyfong 於 2009-07-07 07:36 PM 發表:
太遲la...我已經食左la^^
不過仲有..唔洗驚
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ronald 於 2009-07-07 08:44 AM 發表:
要盡快...坤咁為食
再等佢就食晒嫁la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



a66593128 於 2009-07-07 01:31 AM 發表:
CMCM~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



johnsionabc 於 2009-07-07 12:49 AM 發表:
睇黎我地快d要一定集會先得la~~~ ^^"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]