自己一個好平安咁就返到左華大..
一切還好吧...起碼我覺得自己大膽左...^^
6號就開學la~~~真係快~~都未休息夠又要返學la..
返到黎即刻收到一個壞消息...
就係6號ge朝早六點半要去睇升旗禮...唉~~
又逼我開始六點起身...真係健康=.="...