尋求改變....
難道"孤獨"就是我的代名詞?!!
eddyfong
暱稱: 肥佬
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011.1.1紀念日
福州自由行..累+爽
中秋假...
發奮!!!
平安到達~~
文章分類
全部 (78)
八加一 (1)
自己 (44)
未分類 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 336
今日人氣: 26
累積人氣: 4202
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 15 日  星期六   酷熱


沉迷了~~~ 不安 分類: 未分類

 自從買左部單反之後...好似中左毒咁..

玩左未夠兩個星期就開始覺得部嘢好似仲係唔夠咁..

琴日得閑冇嘢做又走左去買d相機ge配件...

咁就千幾..=="..唉~~~仲要比我睇中左一支鏡...

我諗我好快會忍唔住買埋佢ga la...又要兩千幾><.

買完鏡又要買個大d ge 袋去裝...又幾百><...

夾埋夾埋仲要花多幾千蚊啊><...靜係一部入門ge機就要花我皮幾嘢><..

我中左毒la...唉~~~睇黎都要好好咁收斂下先得la...

如果唔係多多錢都唔夠我買...希望我部相機可以捱到一年la.><..






訪客留言 (返回 eddyfong 的日誌)


a66593128 於 2009-08-21 03:12 AM 發表:
CMCM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



leng1314520 於 2009-08-21 02:29 AM 發表:
5明'
無心機睇-'
比個CM你先
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Boniverson 於 2009-08-16 01:20 AM 發表:
要小心d洗錢啦
有好多野吾係必然
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]