尋求改變....
難道"孤獨"就是我的代名詞?!!
eddyfong
暱稱: 肥佬
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011.1.1紀念日
福州自由行..累+爽
中秋假...
發奮!!!
平安到達~~
文章分類
全部 (78)
八加一 (1)
自己 (44)
未分類 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 336
今日人氣: 42
累積人氣: 4519
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 4 日  星期三   晴天


全新挑戰 分類: 自己

 呢幾日都係忙緊排話劇...

挑戰第一位09屆ge導演一職...

之前真係完全唔知點樣入手...

好彩d演員都幾合作...

雖然大家都係09屆..大家都平起平坐..

但係佢地都算肯聽我講...

經過我幾日ge研究之後...

今日有好大ge進展la...上頭黎巡視過都冇乜意見..

今個月月尾就係我ge處女作正式公演la...

希望一切都順順利利la...我相信我係得ge!!!!!






訪客留言 (返回 eddyfong 的日誌)


MAKIYO 於 2009-11-10 11:52 AM 發表:
幾時變咁勁a..加油
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



eddyfong 於 2009-11-08 12:39 AM 發表:
放心LA大家...我一定會揾人拍低佢比大家睇GE...
畢竟對我自己黎講都係好有意義GE一台戲...
不過唔好抱住太大期望啊各位...
始終大家都係新人..我第一次做導演..佢地第一次做演員..
不過我地都會盡力GE^^...等住睇好戲LA^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fongpakio 於 2009-11-06 07:46 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-11-08 12:35 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ronaldcheang 於 2009-11-05 09:12 PM 發表:
喂~我地有冇得睇嫁先
你要找人拍低佢呀,係一個人生好難得GE機會!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



leng1314520 於 2009-11-05 07:02 PM 發表:
COMMENT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Siukatelove 於 2009-11-05 02:57 PM 發表:
加油喔"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



martinkam426 於 2009-11-05 11:40 AM 發表:
^^要比心機啊~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ericimsqf 於 2009-11-05 09:09 AM 發表:
嘩;大佬肥拍野做埋導演BO~~~
加油噢!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]