尋求改變....
難道"孤獨"就是我的代名詞?!!
eddyfong
暱稱: 肥佬
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011.1.1紀念日
福州自由行..累+爽
中秋假...
發奮!!!
平安到達~~
文章分類
全部 (78)
八加一 (1)
自己 (44)
未分類 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 336
今日人氣: 3
累積人氣: 4359
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 6 日  星期日   晴天


一字記之曰: (超級無敵)忙^^ 疲倦 分類: 未分類

 首先..題目係無錯ge...我只不過係將個 "忙" 字入面ge "超級無敵" 抽左出黎比你地睇je...^~^

呢幾日係我人生入面最忙ge時間...

第一樣就梗係上課la...佔左我ok多時間...

跟住就係對我ok重要ge戈套...12.12要演出ge話劇...佔哂我所有午睡ge時間..

跟住就係另外一套新ge話劇...12.19出show...呢幾日先開始度稿...用埋其余小息時間..(今次真係自編自導自演..==")

跟住大約x'max前幾日我又要負責一個攤位遊戲..e+要設計遊戲同規則..

跟住又有商務英語要考試..要怕一段短片&筆試..

接住就係exam la...唉...真係日日都無教好瞓...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

大家近來好嗎??如果生活中有甚麽不如意的...

把它當成是命運給你的一點點考驗吧...

這樣生活起來會好過很多哦..^^..






訪客留言 (返回 eddyfong 的日誌)


eddyfong 於 2009-12-10 01:15 AM 發表:
我諗到時我地返到去有大把嘢講la^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ronaldcheang 於 2009-12-08 01:55 PM 發表:
最後要沖次LA~
種要幫手做回歸D野.
好快反去嫁LA
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



martinkam426 於 2009-12-08 01:20 PM 發表:
我就忙夠啦.要專心温書了~
再唔温我怕自己會掛科~~~~你都要加油啦.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



manna_89 於 2009-12-08 12:02 PM 發表:
忙吧忙吧~~
讓我們盡情地忙吧~~
忙里不知時日過,,
好快就放年假na~~
開心死~~~^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ericimsqf 於 2009-12-08 09:49 AM 發表:
我要負責搞聖誕Party 同埋英文video己經搞到我頭都大埋
你仲誇張過我 ^.^
加油啦~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Siukatelove 於 2009-12-08 01:38 AM 發表:
忙還忙..好好照顧自己"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]