尋求改變....
難道"孤獨"就是我的代名詞?!!
eddyfong
暱稱: 肥佬
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2011.1.1紀念日
福州自由行..累+爽
中秋假...
發奮!!!
平安到達~~
文章分類
全部 (78)
八加一 (1)
自己 (44)
未分類 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 336
今日人氣: 54
累積人氣: 4410
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 19 日  星期五   晴天


打仗 驚慌 分類: 未分類

 今晚同龍,輝,敏去左放火...頂...同打仗有咩分別..

低能ga...都話唔好買咁多ga la..雖然只係一百蚊..

但係實在太多太多la..玩左一半到就要走la...

周圍都係爆炸聲...火藥周圍飛...d人左閃右避...

爆炸聲過後緊接住ge就係連聲慘叫..唉~~~

除左打仗..就係放煙花la...開頭放幾支都仲好地地ge...

到最後d人將賣剩ge拎哂去放...下下都放d 幾十hit 連技戈d...

我地點夠抽啊..最後由於玩到無乜引同埋見到實在越黎越危險la..

所以都係逃跑左...相我遲d再post上黎...






訪客留言 (返回 eddyfong 的日誌)


Ronaldcheang 於 2010-02-20 12:52 AM 發表:
高危活動 下次帶左頭盔先好去...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

真係好彩有戴帽..如果唔係真係變爆炸頭.. 
Posted at 2010-02-20 03:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Yankee_Sun 於 2010-02-19 10:18 PM 發表:
我都有去a,好驚險!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

真係冒住生命危險去燒錢..不過都幾過癮啊^^
Posted at 2010-02-20 03:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



martinkam426 於 2010-02-19 03:47 PM 發表:
我都想去架..你地個個都話唔去搞到我無去到...
二年啦!!!!二年無玩過啦==
雖然係多人d~雖然係貴d~
不過唔燒過煙花點算過年?!哈哈^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我無講過唔去ga..你都無問過我.. 
Posted at 2010-02-20 03:10 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LoVe179 於 2010-02-19 02:15 PM 發表:
makiyo 好似比較好聽wo...

d相俾我過目先..哈..

琴晚不知幾好玩..ke~

早知我地都買好勁戈d..keke
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

買戈d炸死都未天光..d相...你都係係我相簿度睇la..hoho~ 
Posted at 2010-02-20 03:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Siukatelove 於 2010-02-19 01:04 PM 發表:
我都想去..但係太凍冇去到'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

戈晚凍到pk...仲要落濛濛細雨.. 
Posted at 2010-02-20 03:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ericimsqf 於 2010-02-19 08:16 AM 發表:
又凍又要燒銀紙...
唔過引@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

又唔可以咁講ge...燒銀紙某程度上黎講都算係樂趣ge^^ 
Posted at 2010-02-20 03:07 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]